Кошик
317 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія GOOD ZONE здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно 9 Закону "Про захист прав споживачів". Ви можете повернути товар протягом 14 днів, не враховуючи день покупки, а ми повернемо Вам гроші, за умови: 1. Товар належної якості (без дефектів). Відсутні подряпини, відлущення, сліди від відкриття, потрапляння рідини на товар або упаковку. 2. Зовнішній вигляд повинен бути збережений, тобто всі ярлики, наклейки та інші аксесуари товару повинні залишатися в незмінному стані. 3. Товар повинен бути повністю комплектним та упакованим. Всі документи, що стосуються товару (інструкції, гарантійні талони, квитанції або товарні чеки, що підтверджують покупку), а також всі ярлики, заводська маркування та упаковка, повинні бути на місці. 4. Якщо до товару був доданий подарунок, він повинен бути повернутий разом з товаром. Подарунок також не повинен мати слідів використання, його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабрична упаковка повинні бути збережені. Як діяти у разі виявлення товару неналежної якості? Спочатку необхідно провести експертизу в сервісному центрі, щоб підтвердити наявність суттєвих дефектів. Якщо товар має суттєві дефекти, що виникли через провину виробника, Покупець може повернути його. У разі неналежних дефектів покупець має право на безкоштовне усунення цих дефектів відповідно до встановленого законодавства. Якщо під час експертизи виявлено, що дефекти товару виникли через провину Покупця, він зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи. Усунення дефектів, спричинених неправильною експлуатацією товару, також здійснюється за рахунок Покупця. Якщо в момент обміну аналогічного товару немає в продажу, споживач має наступні права: • Придбати інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості. • Отримати повне повернення грошей за повернений товар. • Обміняти товар на аналогічний, як тільки він надійде в продаж. Умови повернення коштів Доставка у випадку обміну товару або його повернення здійснюється покупцем за власний рахунок за допомогою служби доставки. При поверненні товару через службу доставки (наприклад, «Нова Пошта»), покупець повинен додати до повернення товар, чек або накладну, а також вказати номер банківської картки або рахунку. Повернення коштів буде здійснено банківським переказом протягом 7 робочих днів з дати отримання нами товару. Повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта», до міста Харкова, відділення №6.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner